Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu – Bc. Michal Stehlík
Bc. Michal Stehlík
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu, pohybujícího se v oblasti elektroniky. Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu bude sledována za pomoci dotazníkového šetření, rozhovorů a analýzy recenzí z vybraného internetového portálu. Pomocí těchto metod zjistíme aktuální stav vybraného podnikatelského subjektu a spokojenosti zákazníků …viacAbstract:
The topic of this bachelor thesis is customer satisfaction in a selected business subject, specialize on the electronics products. Customer satisfaction in the selected business entity will be monitored by using questionnaire surveys, interviews, and analysis of reviews from the selected web portal. With these methods, we will find the current state of the selected business entity and customer satisfaction …viacKľúčové slová
zákazník spokojenost zákazníka podnik marketing customer customer satisfaction business CRM
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/cdnyv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedúci: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Analýza a návrh implementace CRM řešení pro obchodní podnik
Jan Halama -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene