Bc. Jaroslav Dvořák

Diplomová práce

CSR jako nová forma marketingové komunikace

CSR as a new form of marketing communication
Anotace:
Cílem mé Diplomové práce je Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace, zejména pak reportování o CSR. V teoretické části jsem definoval Společenskou odpovědnost, stručně popsal její historický vývoj, zaměřil se na termín firemní filantropie a na CSR jako novou formu marketingové komunikace – reportování o CSR. Praktická část obsahuje analýzu CSR reportů vybraných společností …více
Abstract:
My diploma thesis is focused on Corporate social responsibility as a new form of marketing communication, especially on CSR´s reporting. In the theoretical part I defined Corporate social responsibility, briefly describe historical development of CSR, focused on the term Corporate philantrophy and viewed at CSR as a new form of marketing communication – CSR´s reporting. The practical part contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Sedláčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní