Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi – Ing. Martina Kulhavá
Ing. Martina Kulhavá
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Integrated marketing communication – use of each component on daily base
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na správné využití nástrojů integrované marketingové komunikace. V teoretické části se práce zabývá důležitostí integrovaného přístupu při použití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace na dnešních trzích. Popis jednotlivých nástrojů a vhodně volený marketingový mix s cílem podpory produktu pozitivně působí na změnu vnímání brandu či produktu v myslích spotřebitelů …víceAbstract:
The thesis is focused on the correct application of integrated marketing communication tools. The theoretical part deals with the importance of the integrated concept of marketing communication tools used in today's markets. The description of individual tools and appropriately selected marketing mix affect the process of change in brand or product perception in consumers’ minds in a positive way. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a7q40/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová