Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi – Ing. Martina Kulhavá
Ing. Martina Kulhavá
Bachelor's thesis
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Integrated marketing communication – use of each component on daily base
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na správné využití nástrojů integrované marketingové komunikace. V teoretické části se práce zabývá důležitostí integrovaného přístupu při použití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace na dnešních trzích. Popis jednotlivých nástrojů a vhodně volený marketingový mix s cílem podpory produktu pozitivně působí na změnu vnímání brandu či produktu v myslích spotřebitelů …moreAbstract:
The thesis is focused on the correct application of integrated marketing communication tools. The theoretical part deals with the importance of the integrated concept of marketing communication tools used in today's markets. The description of individual tools and appropriately selected marketing mix affect the process of change in brand or product perception in consumers’ minds in a positive way. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a7q40/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KULHAVÁ, Martina. \textit{Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/95x573/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová