Vzdělávání žáka s Downovým syndromem v běžné základní škole – Martina FRÝDOVÁ
Martina FRÝDOVÁ
Bachelor's thesis
Vzdělávání žáka s Downovým syndromem v běžné základní škole
Education of Pupil with Down´s Syndrome at Primary School
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá "Vzděláváním žáka s Downovým syndromem v běžné základní škole", je rozdělena na dvě části - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje vymezením pojmů mentální postižení, mentální retardace, klasifikací mentálního postižení, stupni a etiologií mentálního postižení a etiologií Downova syndromu. Další kapitola …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with "Education of a pupil with Down syndrome in regular elementary school", it is divided into two parts - theoretical part and practical part. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with the definitions of mental disability, mental retardation, classification of mental disability, degree and etiology of mental disability and the etiology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedúci: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRÝDOVÁ, Martina. Vzdělávání žáka s Downovým syndromem v běžné základní škole. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Vliv mentálního postižení sourozence na vztahy mezi sourozenci v rodině
Hana Palátová -
Vzdělávání žáků s kombinovanými vadami na 1. stupni ZŠ v okrese Příbram s převahou lehkého mentálního postižení
Monika Fungáčová