Letecký průmysl v Evropě se zaměřením na aktivity Bell Helicopter – Marek Bezpalec
Marek Bezpalec
Bakalářská práce
Letecký průmysl v Evropě se zaměřením na aktivity Bell Helicopter
Aviation industry in Europe focusing on Bell Helicopter activities
Anotace:
Letecký, a zejména vrtulníkový, průmysl je předmětem zkoumání bakalářské práce. Hlavní důraz je kladen na poprodejní aktivity a řízení vztahů se zákazníky. Velká část prací se věnuje tématu letecké dopravy. Tato práce je jedinečná svým zaměřením na výrobní prostředí a také aplikací zkušenosti, kterou autor získal během působení v komerčním oddělení jednoho z nejvýznamnějších subjektů na trhu. V první …víceAbstract:
The subject of research in the bachelor thesis is an aerospace industry. Substantial attention is given to the helicopter manufacturing. The thesis deals with aftermarket activities and customer relationship management. The uniqueness of the work lies in its focus on manufacturing environment and also in application of experience gained by the author during an internship in a commercial department …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Milan Vošta
- Oponent: Jan Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane