Bc. Andrea KLEMENTOVÁ

Master's thesis

CRM ve vybraném podniku

CRM in the chosen company
Abstract:
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je jednou z největších konkurenčních výhod a efektivním marketingovým nástrojem. Společnosti jej mohou využívat ke komunikaci a shromažďování údajů o svých zákaznících. CRM systémy umožňují lepší poznání spotřebitelů, pomáhají lépe pochopit jejich chování, potřeby a budovat tak dlouhodobé loajální vztahy. Cílem podniků je nejenom zákazníky získávat, ale především si …more
Abstract:
Customer relationship management (CRM) is one of the biggest competitive advantages and an effective marketing tool. Companies can use it to communicate and collect data about their customers. CRM systems enable better knowledge of consumers, help them better understand their behavior, needs and build long-term loyal relationships. The goal of companies is not only to gain customers, but above all …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KLEMENTOVÁ, Andrea. CRM ve vybraném podniku. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/