Andrea Klocová

Master's thesis

Využití videa při výuce výslovnosti v hodinách angličtiny na ZŠ

Using Video to Teach English Pronunciation at Lower Secondary School
Abstract:
This diploma thesis deals with practical implementation of use of video when teaching pronunciation of selected phrases focusing on linking in connected speech. Video was used in the process of teaching as model pronunciation and also as a tool of mistake correction and pupils? evaluation. The theoretical part of the thesis analyses linking in connected speech, procedure of teaching pronunciation, …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá praktickou realizací použití videa při výuce výslovnosti vybraných frází zaměřených na vázání slov v souvislé řeči. Video bylo použito v procesu učení jako vzor správné výslovnosti a také jako prostředek k opravě chyb a hodnocení výkonů žáků. Teoretická část práce rozebírá vázání slov v souvislé řeči, postup při výuce výslovnosti, opravu chyb, zpětnou vazbu a použití …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. František Tůma

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Klocová, Andrea. Využití videa při výuce výslovnosti v hodinách angličtiny na ZŠ. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická