Psychologický význam obalu pro spotřebitele – Ing. Šárka Prchalová
Ing. Šárka Prchalová
Bachelor's thesis
Psychologický význam obalu pro spotřebitele
Psychological Meaning of Wapping For Consumer
Abstract:
Psychologický význam obalu a psychologie spotřebitele jsou zaměřeny na problematiku motivace spotřebního chování, učení a rozhodování spotřebitele. Motivace spotřebního chování obsahuje vymezení pojmů: potřeby, postoje, stálost a třída podnětů. Důraz je přitom kladen na vztah mezi postojem a nákupním chováním, vlivy působící na motivaci kupního chování včetně vlivu sociálních skupin, psychologické …moreAbstract:
Psychological meaning of packaging and consumer psychology are focused on issues associated with consumer behavior motivation, consumer learning and decision making. Consumer behavior motivation includes definition of terms as needs, attitudes, stability and categories of stimuli. The emphasis is placed on the relation between the customer attitude and purchasing behavior, the impact affecting the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vdvl1/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Empirical Analysis of the Chinese Institutional Investors' Herd Behavior
Du Xu -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Spotřební chování domácností
Barbora Holková -
Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy
Veronika Zárubová -
Spotřební chování na vybraném trhu
Jan Sehnoutka -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Michal Kohl