Bc. Iveta Lohmannová

Master's thesis

Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu.

The Potential of the Victoria's Secret Brand on the Czech Market.
Abstract:
Diplomová práce pojednává o značce Victoria's Secret, jak vznikala a jak ovlivnila své okolí. Cílem práce je v teoretické části objasnit pojmy, které jsou v následujících částech aplikované pro výzkum znalosti značky Victoria's Secret. V praktické části se práce zabývá historií značky, jejími prvními úspěchy i nedostatky. Dále analyzuje její postavení v rámci konkurence na českém trhu, pomocí Porterovy …more
Abstract:
The thesis discusses the brand Victoria's Secret, how it was created and how to influence their surroundings. The aim of the theoretical part is to clarify terms that are applied in research of brand awareness Victoria's Secret. The practical part deals with the history of the brand, its first successes and shortcomings. It also analyses its position in competition on the Czech market using Porter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lohmannová, Iveta. Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe