Jakub Duda
Bakalářská práce
Formování značky společnosti AriZona
Branding of Arizona Beverage Company
Anotace:
AriZona Beverage Company je americká společnost se širokým sortimentem nápojů a přede-vším ledových čajů. Marketingová komunikace této značky má mnoho silných, ale i slabých stránek a nejen na tyto aspekty bylo potřeba se v této bakalářské práci zaměřit. Při procesu formování značky této společnosti je nutné představit a poukázat na několik věcí, jako historii a tradici společnosti, na bohatý a různorodý …víceAbstract:
AriZona Beverage Company is an American company with a wide range of beverages, and especially iced teas. The marketing communication of this brand has many strengths, but also weaknesses, and it was not only these aspects that it was necessary to focus on in this ba-chelor's thesis. In the process of forming the company's brand, it is necessary to introduce and point out several things, such as the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kjh32/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl