Bc. Patrik Matek

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníkem dle norem ISO

Customer relationship management according to ISO
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je „Řízení vztahů se zákazníkem dle norem ISO“. Teoretická část práce je zaměřena na popis problematiky řízení vztahů se zákazníky a problematiky norem ISO. Praktická část je věnována marketingovému výzkumu řízení vztahů se zákazníky ve společnosti PLUSPAP s.r.o., kde využiji svých pracovních zkušeností u této společnosti.
Abstract:
The theme of this thesis is "Customer Relationship Management according to ISO standards". The theoretical part is focused on describing the customer relationship management issues and ISO standards. The practical part is focused to customer relationship management in the company PLUSPAP Ltd., which will use its experience gained from working for this company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
  • Reader: Ing. Vladimír Hosták

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní