Bc. Patrik Matek

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníkem dle norem ISO

Customer relationship management according to ISO
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je „Řízení vztahů se zákazníkem dle norem ISO“. Teoretická část práce je zaměřena na popis problematiky řízení vztahů se zákazníky a problematiky norem ISO. Praktická část je věnována marketingovému výzkumu řízení vztahů se zákazníky ve společnosti PLUSPAP s.r.o., kde využiji svých pracovních zkušeností u této společnosti.
Abstract:
The theme of this thesis is "Customer Relationship Management according to ISO standards". The theoretical part is focused on describing the customer relationship management issues and ISO standards. The practical part is focused to customer relationship management in the company PLUSPAP Ltd., which will use its experience gained from working for this company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
  • Oponent: Ing. Vladimír Hosták

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní