Kateřina HLAVÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Chytré cestovní pojištění společnosti O2
Smart travel insurance from O2 company
Abstract:
Práce je zaměřena na konkrétní službu ve společnosti O2. Cílem práce je vyhodnocení, které faktory ovlivňují loajalitu zákazníka a rozhodnutí zákazníka o koupi cestovního pojištění u společnosti O2, které povedou ke zvýšení prodeje tohoto produktu. Pro naplnění cíle jsou použita sekundární data, která jsou získána na základě analýzy daného produktu, společnosti a SWOT analýzy. Dále primární data získaná …moreAbstract:
The work is focused on a specific service in the company O2. The aim of this work is to evaluate which factors affect customer loyalty and customer decisions to purchase travel insurance from O2, which say to increase sales of this product. Secondary data are used to meet the objectives, which are processed on the basis of analyzes of the product, company and SWOT analysis. Furthermore, primary data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVÁČKOVÁ, Kateřina. \textit{Chytré cestovní pojištění společnosti O2}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2021. Available from: https://theses.cz/id/99cpx6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLAVÁČKOVÁ, Kateřina. Chytré cestovní pojištění společnosti O2. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Adéla Prášilová -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Michaela Matušková -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Alina Chornous -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová