Chytré cestovní pojištění společnosti O2 – Kateřina HLAVÁČKOVÁ
Kateřina HLAVÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Chytré cestovní pojištění společnosti O2
Smart travel insurance from O2 company
Anotácia:
Práce je zaměřena na konkrétní službu ve společnosti O2. Cílem práce je vyhodnocení, které faktory ovlivňují loajalitu zákazníka a rozhodnutí zákazníka o koupi cestovního pojištění u společnosti O2, které povedou ke zvýšení prodeje tohoto produktu. Pro naplnění cíle jsou použita sekundární data, která jsou získána na základě analýzy daného produktu, společnosti a SWOT analýzy. Dále primární data získaná …viacAbstract:
The work is focused on a specific service in the company O2. The aim of this work is to evaluate which factors affect customer loyalty and customer decisions to purchase travel insurance from O2, which say to increase sales of this product. Secondary data are used to meet the objectives, which are processed on the basis of analyzes of the product, company and SWOT analysis. Furthermore, primary data …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVÁČKOVÁ, Kateřina. \textit{Chytré cestovní pojištění společnosti O2}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/99cpx6/.
Jak správně citovat práci
HLAVÁČKOVÁ, Kateřina. Chytré cestovní pojištění společnosti O2. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Adéla Prášilová -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Michaela Matušková -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Alina Chornous -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová