Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy – Bc. Andrea Pištěková
Bc. Andrea Pištěková
Diplomová práce
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Integration of pupils with mental retardation into regular secondary school classroom
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání. Práce je zaměřena na oblast individuální integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretickou část a část praktickou. Cílem teoretické části je definovat pojem integrace/inkluze, mentální retardace, lehká mentální retardace a vymezit možnosti vzdělávání žáků s mentálním …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of inclusive education. This thesis is focused on an individual integration of pupils with mild mental retardation into regular high school class. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to define the concept of integration/inclusion, mental retardation, mild mental retardation and to define possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vbjoc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková