Veřejné mínění a soudobá společnost – Bc. Tereza Ftorková-Kadlecová
Bc. Tereza Ftorková-Kadlecová
Bakalářská práce
Veřejné mínění a soudobá společnost
Public Opinion and Contemporary Society
Anotace:
Bakalářská práce objasňuje úlohou veřejného mínění v soudobé společnosti. Role veřejného mínění byla vždy významná ve společnostech založených na demokratických principech vlády. Veřejné mínění - hlas lidu je důležitým nástrojem sociální kontroly. Veřejnost a její mínění usměrňuje činnost společenských elit. Elity naopak potřebují veřejnost přesvědčit, ovlivnit a získat její souhlas k rozhodování o …víceAbstract:
The bachelor thesis documents the role of public opinion in the contemporary society. The role of the public opinion was always important in societies based on democratic government. Public opinion, the voice of the people, plays an important role in a social control. It is also in the control of social elites, which are in need to influence the public opinion by engineering the consent to secure the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/p80nd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2008
- Vedoucí: PhDr. Vladimí Dubský, CSc.
- Oponent: Doc. PhDr. Petr Sak, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
No strings attached: Hesitant reception of Chinese face masks in public discourse
Kamila Zahradníčková -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public relations a politické strany
David Janda -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák