Product placement a jeho uplatnění ve filmu Stranger things – Mariia Firsova
Mariia Firsova
Bakalářská práce
Product placement a jeho uplatnění ve filmu Stranger things
Product placement in the Stranger Things.
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám product placementem, jeho vývojem a celkovou problematikou umísťování produktu do audiovizuálních děl. Záhlavním cílem bakalářské práce bylo zhodnotit účinnost product placementu ve filmu Stranger Things. Ve své práci mimo jiné zjišťuji jaké jsou silné a slabé stránky umístěného produktu, jeho historický vývoj a uvádím faktory ovlivňující product placement. Na základě …víceAbstract:
The aim of this work is to investigate product placement as a marketing tool, its development throughout years and its general problems. The main focus of my research is to study the ways product placement influences consumers’ behaviour, highlight its strengths and weaknesses and show factors which determine the effectiveness of this marketing policy. In conclusion it is necessary to propose possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79451
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko