Podnikatelský záměr Sportovní centrum Kolibřík – Mariana Hájková
Mariana Hájková
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr Sportovní centrum Kolibřík
Business plan Sports Centre Kolibrik
Anotace:
V teoretické části se bakalářská práce zabývá problematikou malých a středních podniků, definuje jejich význam, výhody, ale i úskalí, které s sebou přináší. V druhé polovině teoretické části je nastíněno, jak by mělo vypadat zpracování podnikatelského záměru, co by měl podnikatelský záměr obsahovat a jak by měl vypadat po formální stránce. Praktická část obsahuje zpracování konkrétního podnikatelského …víceAbstract:
In its theoretical part, the thesis deals with general issues concerned with small and medium enterprises. It defines their relevance for a healthy economy but also explains both their advantages and disadvantages. The second half of the theoretical part describes what should be included in a proper business plan and its formal structure. While practical part contains a specific business plan for establishing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16542
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2010
- Vedoucí: Lenka Švecová
- Oponent: Ladislav Hartman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16542
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík