Jakub Hedbávný
Bachelor's thesis
Startup a Internetový marketing
Startup and Internet Marketing
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je zmapovat oblast internetových startup projektů a zjistit, jaké nástroje internetového marketingu využívají pro úspěšné působení mikropodniků na sociálních sítích. Cílem první části práce je poskytnout teoretický základ ke startup projektům, internetovému marketingu a jejich nástrojům, definovat důležité pojmy a uvést technologie, které používají pro úspěšné působení. Dále …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to map the area of internet startup projects and to find out which internet marketing tools are used for the successful acting of micro-enterprises on social networks. The aim of the first part of the thesis is to provide a theoretical basis for startup projects, internet marketing and their tools, defining important concepts and introduce the technologies they …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marek Dvořák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Moderní informační technologie a jejich využití v sektoru bankovnictví
Oldřich Brožek -
Informační technologie zajišťující propagaci značky
Markéta Aghová -
Projekt nasazení informační technologie z pohledu dodavatele
Lucia Zacharová -
Projekt nasazení informační technologie z pohledu dodavatele
Michaela Danieliková -
Informační technologie ve vysokoškolském vzdělávání neslyšících a nedoslýchavých
Michaela Muzikářová -
Projekt nasazení informační technologie z pohledu dodavatele
Zuzana Kubínová -
Projekt nasazení informační technologie z pohledu zákazníka
Jakub Liška -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek
Názov
Vložil
Vložené
Práva