Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour – Šárka Morávková
Šárka Morávková
Bachelor's thesis
Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour
Brand repositioning of a yachting company Navigatour
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tím, jakým způsobem změnit dlouhodobé vnímání značky jachtařské společnosti Navigatour v mysli zákazníků. Teoretická část se zabývá podstatou a důležitostí značky, korporátní kultury společností a procesem repositioningu. Praktická část popisuje rekreační jachting, fungování společnosti Navigatour a na základě sběru a analýzy primárních dat je navržen postup reposi-tioningové …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with how to change the long-term perception of the Navigatour yacht brand in the mind of customers. The theoretical part deals with the essence and importance of the brand, companies corporate culture and the process of repositioning. The practical part describes recreational yachting, the functioning of company Navigatour and on the basis of collection and analysis of primary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
- Reader: Lucie Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategický re-branding a repositioning brokerjet Česká spořitelna
Kamila Voldřichová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
Bibiana Janebová -
Podniková kultura v podnicích vybraného kraje
Petra Voláková -
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová