Šárka Morávková

Bachelor's thesis

Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour

Brand repositioning of a yachting company Navigatour
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tím, jakým způsobem změnit dlouhodobé vnímání značky jachtařské společnosti Navigatour v mysli zákazníků. Teoretická část se zabývá podstatou a důležitostí značky, korporátní kultury společností a procesem repositioningu. Praktická část popisuje rekreační jachting, fungování společnosti Navigatour a na základě sběru a analýzy primárních dat je navržen postup reposi-tioningové …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with how to change the long-term perception of the Navigatour yacht brand in the mind of customers. The theoretical part deals with the essence and importance of the brand, companies corporate culture and the process of repositioning. The practical part describes recreational yachting, the functioning of company Navigatour and on the basis of collection and analysis of primary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
  • Reader: Lucie Veselá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta