Šárka Morávková

Bakalářská práce

Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour

Brand repositioning of a yachting company Navigatour
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tím, jakým způsobem změnit dlouhodobé vnímání značky jachtařské společnosti Navigatour v mysli zákazníků. Teoretická část se zabývá podstatou a důležitostí značky, korporátní kultury společností a procesem repositioningu. Praktická část popisuje rekreační jachting, fungování společnosti Navigatour a na základě sběru a analýzy primárních dat je navržen postup reposi-tioningové …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with how to change the long-term perception of the Navigatour yacht brand in the mind of customers. The theoretical part deals with the essence and importance of the brand, companies corporate culture and the process of repositioning. The practical part describes recreational yachting, the functioning of company Navigatour and on the basis of collection and analysis of primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
  • Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta