Uplatnění marketingového řízení v oblasti cestovního ruchu. – Bc. Eva Chlapečková
Bc. Eva Chlapečková
Master's thesis
Uplatnění marketingového řízení v oblasti cestovního ruchu.
The use of marketing management in the tourism industry.
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh propagační kampaně pro rezervační portál eHotel.cz. Kampaň je zaměřena na rozšíření povědomí o možnosti uplatnění zaměstnaneckých benefitů na úhradu ubytování v zahraničí. Na základě výsledků z analýz bylo zjištěno, že tato možnost znamená pro portál největší konkurenční výhodu.Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury a komparace názorů jednotlivých …moreAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to propose a promotional campaign for the online hotel reservation system eHotel.cz. The focus of the campaign is informing customers about employee benefits and their uses for paying their accommodation abroad. Results of the analysis indicated this is the greatest competitive advantage of eHotel.cz.The theoretical part is processed on the basis of studying …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHLAPEČKOVÁ, Eva. \textit{Uplatnění marketingového řízení v oblasti cestovního ruchu.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/9bvshy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights