Uplatnění marketingového řízení v oblasti cestovního ruchu. – Bc. Eva Chlapečková
Bc. Eva Chlapečková
Diplomová práce
Uplatnění marketingového řízení v oblasti cestovního ruchu.
The use of marketing management in the tourism industry.
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh propagační kampaně pro rezervační portál eHotel.cz. Kampaň je zaměřena na rozšíření povědomí o možnosti uplatnění zaměstnaneckých benefitů na úhradu ubytování v zahraničí. Na základě výsledků z analýz bylo zjištěno, že tato možnost znamená pro portál největší konkurenční výhodu.Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury a komparace názorů jednotlivých …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to propose a promotional campaign for the online hotel reservation system eHotel.cz. The focus of the campaign is informing customers about employee benefits and their uses for paying their accommodation abroad. Results of the analysis indicated this is the greatest competitive advantage of eHotel.cz.The theoretical part is processed on the basis of studying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva