Návrh podnikatelské strategie zvoleného podnikatelského subjektu – Dominik Mařík
Dominik Mařík
Bachelor's thesis
Návrh podnikatelské strategie zvoleného podnikatelského subjektu
Business strategy proposal of the selected business entity
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je návrh podnikové strategie za účelem navýšení obratu pro malou stavební společnost, která se zabývá rekonstrukcí soukromých objektů. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, které jsou následně využity jako teoretická východiska pro část praktickou. Práce využívá metody analýz vnějších i vnitřních prostředí jako je například Porterův model pěti sil, SWOT analýza …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is a proposal of corporate strategy in order to increase the turnover for a small construction company, which deals with the reconstruction of private buildings. In the theoretical part important concepts are explained, which are then used as theoretical starting points for the practical part. The thesis uses methods of analyses of external and internal environments …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Design obuvi v Československu po roce 1945. Model obuvi Prestige jako námět výstavy o historii a designu pro Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně
Magdaléna Trčálková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková