Analýza knihy povídek Hovězí kostky – Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza knihy povídek Hovězí kostky
Anotace:
Práce se věnuje rozboru jednotlivých povídek, především je zaměřena na postavy a prostředí. Dále se zabývá užitým jazykem, recenzemi na knihu a zasazením díla do kontextu autorovy tvorby.Abstract:
The work is devoted to analysis of individual stories, primarily focuses on the characters and environments. It also deals with the language, book review and inserting the work into the context of the author's work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Zelenková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAFAŘÍKOVÁ, Tereza. Analýza knihy povídek Hovězí kostky. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Postavení české ekonomiky v mezinárodním ekonomickém prostředí (analýza)
Kryštof Horňák -
Analýza prostředí portálu Medvik: východisko pro řešení uživatelské podpory
Klára Mašková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková