Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace – Bc. Johana Houbová
Bc. Johana Houbová
Diplomová práce
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Optimisation of the marketing communication tools selection
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení optimálních nástrojů marketingové komunikace pro nestátní neziskovou organizaci Občanská poradna Plzeň, o.p.s. V první kapitole jsou popsána základní specifika marketingové komunikace a nástrojů pro neziskový sektor, proveden průzkum současné situace v oblasti charity, neziskových společností a společensky odpovědných firem. V druhé kapitole jsou definovány …víceAbstract:
The thesis aims to combine optimum marketing communication tools for non-governmental non-profit organization Citizens Advise Bureau Pilsen, PBO. The first chapter describes the basic specifics of marketing communication tools for the non-profit sector and a survey of the current situation in the field of charity, non-profit organizations and socially responsible companies. The second chapter provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s1f62/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova