Bc. Johana Houbová

Diplomová práce

Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace

Optimisation of the marketing communication tools selection
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení optimálních nástrojů marketingové komunikace pro nestátní neziskovou organizaci Občanská poradna Plzeň, o.p.s. V první kapitole jsou popsána základní specifika marketingové komunikace a nástrojů pro neziskový sektor, proveden průzkum současné situace v oblasti charity, neziskových společností a společensky odpovědných firem. V druhé kapitole jsou definovány …více
Abstract:
The thesis aims to combine optimum marketing communication tools for non-governmental non-profit organization Citizens Advise Bureau Pilsen, PBO. The first chapter describes the basic specifics of marketing communication tools for the non-profit sector and a survey of the current situation in the field of charity, non-profit organizations and socially responsible companies. The second chapter provides …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní