Roman Patka

Diplomová práce

Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o.

Research of Customers Satisfaction in Quierro, Ltd
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků. Cílem teoretické části je popis základních termínů a oblastí, které se k tématu vztahují. Blíže je definován pojem zákazník, jeho význam pro firmu, především význam jeho spokojenosti. Jsou popsány způsoby měření spokojenosti, analýza spokojenosti stávajících zákazníků, včetně analýzy zákazníků ztracených. Podána je stručná charakteristika …více
Abstract:
The thesis focuses on customer satisfaction. The objective of the theoretical part is description of basic terminology and key areas related to customer satisfaction. The term customer is defined in detail including his importance for the company, and especially importance of customer satisfaction . The thesis describes methods used for measuring customer satisfaction, analysis of the satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Monika Harantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52745