Bc. Natálie Nestrašilová

Master's thesis

Marketingové strategie nákupních center

Shopping Malls’ Marketing Strategies
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě rešerše odborné literatury a následné identifikace a analýzy soudobých marketingových strategií obchodních center vypracovat návrh marketingové strategie nového obchodního centra jako výukový materiál pro školení pracovníků obchodního centra. V teoretické části jsou využity prameny odborné literatury k vymezení hlavních pojmů. Praktická část obsahuje komparativní …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to elaborate a proposal of marketing strategy of a new shopping center as an educational material for the training of employees of a shopping center. Based on available publications research, identification and analysis of contemporary marketing strategies of shopping centers is a suitable training process recommended. In the theoretical part are used sources of specialized …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní