Linda HANZLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing Strategy of the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Marketingová strategie vybrané firmy" zkoumá aktuální stav firmy Quality point, která se soustředí na vzdělávání v oblasti kvality, výroby, IT, měkkých dovedností a práva. Cílem práce je navržení doporučení, která vedou ke zlepšení současného stavu společnosti. Bakalářská práce se zabývá vysvětlením pojmů jako je marketingový mix služeb a komunikační mix. Následuje část, která …více
Abstract:
Bachelor thesis on the topic 'Marketing Strategy of the Selected Company' examines the current state of the company Quality point, which focuses on education of quality, manufacturing, IT, soft skills and law. The objective of this thesis is to propose recommendations that lead to the improvement of the current state of company. The bachelor thesis focused on marketing mix of services and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANZLÍKOVÁ, Linda. Marketingová strategie vybrané firmy. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/