Bc. Sára Mecová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of the selected company
Abstract:
Tato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci autoservisu Petr Meca. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. První kapitola se zabývá teoretickými východisky marketingové komunikace a marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační mix. Druhá část je zaměřena na charakteristiku vybrané firmy a současné nastavení …moreAbstract:
This thesis focuses on the marketing communication of Petr Meca car service. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the selected company and to suggest possible improvements in this area. The first chapter deals with the theoretical background of marketing communication and marketing mix with emphasis on the marketing communication mix. The second part focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ftjp5/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Markéta Kotásková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková