Marketingová komunikace vybrané firmy – Bc. Sára Mecová
Bc. Sára Mecová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of the selected company
Anotace:
Tato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci autoservisu Petr Meca. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. První kapitola se zabývá teoretickými východisky marketingové komunikace a marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační mix. Druhá část je zaměřena na charakteristiku vybrané firmy a současné nastavení …víceAbstract:
This thesis focuses on the marketing communication of Petr Meca car service. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the selected company and to suggest possible improvements in this area. The first chapter deals with the theoretical background of marketing communication and marketing mix with emphasis on the marketing communication mix. The second part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ftjp5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Kotásková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková