Bc. Mária Rothová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace a veřejné mínění

Marketing communication and public opinion
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace a veřejné mínění.V období voleb je formování veřejného mínění jeden z nejdůležitějších aspektů k dosažení efektivního cíle. Jedním z nástrojů politického marketingu jsou média, pomocí kterých voliči získávají potřebné množství informací k utvoření si vlastního názoru. Kromě toho správná politická strategie a využití správných postupů, umožňují přenos …more
Abstract:
The Content of the Bachelor’s work is marketing communication and public opinion. During the voting season, the formation of public opinion is one of the most essential aspects in reaching an effective goal. One useful tool of political marketing is media. With the help of media, voters are offered a great amount of useful information to help them make opinions and reach their decisions. Besides media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses