Marketingová komunikace a veřejné mínění – Bc. Mária Rothová
Bc. Mária Rothová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace a veřejné mínění
Marketing communication and public opinion
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace a veřejné mínění.V období voleb je formování veřejného mínění jeden z nejdůležitějších aspektů k dosažení efektivního cíle. Jedním z nástrojů politického marketingu jsou média, pomocí kterých voliči získávají potřebné množství informací k utvoření si vlastního názoru. Kromě toho správná politická strategie a využití správných postupů, umožňují přenos …viacAbstract:
The Content of the Bachelor’s work is marketing communication and public opinion. During the voting season, the formation of public opinion is one of the most essential aspects in reaching an effective goal. One useful tool of political marketing is media. With the help of media, voters are offered a great amount of useful information to help them make opinions and reach their decisions. Besides media …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kogqe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová