Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky – Bc. Jan Pauček
Bc. Jan Pauček
Diplomová práce
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky
The Implementation methodology, customer relationship management
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice Řízení vztahů se zákazníky v kontextu vývoje marketingové a integrované marketingové komunikace. Jasně rozděluje pojem Řízení vztahů se zákazníky jako proces a SW systém CRM jako nástroj pomáhající ve správné komunikaci se zákazníky. Druhá část pak hodnotí samotnou implementaci SW systému SAP CRM 7.0, za pomoci metodiky ASAP, v utilitní společnosti a diskutuje …víceAbstract:
This thesis is dedicated to Customer Relationship Management in the context of the development of marketing and integrated marketing communications. Clearly divides the concept of Customer Relationship Management as a process and CRM software system as a tool to assist in proper communication with customers. The second part evaluates the implementation of software system, SAP CRM 7.0, with the help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qgx42/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Hanna Iliieva -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Ladislav Hraník -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková