Strategie firmy k proniknutí na tuzemský trh s fotografickou technikou a službami – Bc. Jan Kadleček
Bc. Jan Kadleček
Bachelor's thesis
Strategie firmy k proniknutí na tuzemský trh s fotografickou technikou a službami
Strategy of company for entry to domestic market with photo equipments and services
Abstract:
Práce je zaměřena na návrh vhodné strategie vybraného podniku, na základě metod strategické analýzy. Pomocí nástroje strategické analýzy a dotazníkového šetření je proveden rozbor stávající situace. Výsledky těchto analýz jsou zhodnoceny v SWOT analýzou a je definován návrh strategie vedoucí ke vstupu na trh v daném oboru.Abstract:
Thesis is focused to design successful strategy of concrete company and will follow standard methodology of strategic analysis. Actual situation is analyzed by using tools of strategic analysis and survey. Its results are evaluated by SWOT analysis based on which the strategic analysis that leads to entry specific market is defined.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/f5m5r/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
- Reader: Mgr. Karel Kovařík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Reakce na změnu nákupního chování zákazníků během první vlny pandemie - strategická reakce společnosti Albert
Nikola Pospíšilová -
Bezpečnostní a strategická studia pohledem absolventů
Pavla Pitrunová -
Šetření postojů k akci cestovního ruchu - Znojemské historické vinobraní
Alexandr Tokár -
Strategická analýza podniku
Pavla Škardová -
Strategická analýza obce Svitávka
Monika Jelínková -
Strategická analýza fotbalového klubu
Kamila Dubcová -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
Vztah Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období 2015-2020
Michaela ČUŘÍKOVÁ