Bc. Jan Kadleček

Bakalářská práce

Strategie firmy k proniknutí na tuzemský trh s fotografickou technikou a službami

Strategy of company for entry to domestic market with photo equipments and services
Anotace:
Práce je zaměřena na návrh vhodné strategie vybraného podniku, na základě metod strategické analýzy. Pomocí nástroje strategické analýzy a dotazníkového šetření je proveden rozbor stávající situace. Výsledky těchto analýz jsou zhodnoceny v SWOT analýzou a je definován návrh strategie vedoucí ke vstupu na trh v daném oboru.
Abstract:
Thesis is focused to design successful strategy of concrete company and will follow standard methodology of strategic analysis. Actual situation is analyzed by using tools of strategic analysis and survey. Its results are evaluated by SWOT analysis based on which the strategic analysis that leads to entry specific market is defined.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
  • Oponent: Mgr. Karel Kovařík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting