Bc. Jan Kadleček

Bachelor's thesis

Strategie firmy k proniknutí na tuzemský trh s fotografickou technikou a službami

Strategy of company for entry to domestic market with photo equipments and services
Abstract:
Práce je zaměřena na návrh vhodné strategie vybraného podniku, na základě metod strategické analýzy. Pomocí nástroje strategické analýzy a dotazníkového šetření je proveden rozbor stávající situace. Výsledky těchto analýz jsou zhodnoceny v SWOT analýzou a je definován návrh strategie vedoucí ke vstupu na trh v daném oboru.
Abstract:
Thesis is focused to design successful strategy of concrete company and will follow standard methodology of strategic analysis. Actual situation is analyzed by using tools of strategic analysis and survey. Its results are evaluated by SWOT analysis based on which the strategic analysis that leads to entry specific market is defined.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
  • Reader: Mgr. Karel Kovařík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting