Informační a komunikační technologie v procesu pedagogického hodnocení – Ing. Aleš TROSZOK
Ing. Aleš TROSZOK
Disertační práce
Informační a komunikační technologie v procesu pedagogického hodnocení
Information and Communication Technology in the process of pedagogical evaluation
Anotace:
Základním cílem výzkumné části této práce je zjistit souvislosti mezi základními charakteristikami studenta, jeho dovednostmi v 1. ročníku střední školy a jeho závěrečným hodnocením v 9. třídě základní školy, především s využitím metod data miningu. V souladu s cílem výzkumu byly naformulovány dílčí cíle. Výzkum byl realizován na velkém vzorku, téměř 7700 studentů a konkrétně se zaměřuje na objektivitu …víceAbstract:
The basic objective of the research part of this thesis is to find relations between basic characteristics of students, their skills in the first year of secondary schools and their final assessment results in the ninth year of primary schools, mainly with the use of data mining methods. According to the research objective partial objectives have been formulated. The research was carried out on a large …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2011
Zveřejnit od: 8. 7. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
- Vedoucí: Doc. PhDr. Josef Malach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TROSZOK, Aleš. Informační a komunikační technologie v procesu pedagogického hodnocení. Ostrava, 2011. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.7.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 7. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová