Zhodnocení marketingové komunikace společnosti se sportovním vybavením – Lukáš Kvak
Lukáš Kvak
Bakalářská práce
Zhodnocení marketingové komunikace společnosti se sportovním vybavením
Evaluation of the Company's Marketing Communication with Sports Equipment
Anotace:
Cílem bakalářské práce je hodnocení vybraných prvků komunikačního mixu zákazníky společnosti Decathlon. Bakalářská práce obsahuje teoretická východiska marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu. Dále práce obsahuje kapitolu zaměřenou na současnou strategii komunikačního mixu Decathlonu. Dále obsahuje analýzu výzkumu zaměřenou na vybrané prvky komunikačního mixu společnosti, včetně grafů …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the evaluation of selected elements of the communication mix by Decathlon customers. The bachelor thesis contains theoretical background of marketing, marketing communication and communication mix. Furthermore, the thesis contains a chapter focusing on Decathlon's current communication mix strategy. It also contains a research analysis focusing on selected elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Urminský
- Oponent: Adam Vávra
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KVAK, Lukáš. \textit{Zhodnocení marketingové komunikace společnosti se sportovním vybavením}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/9f1khw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace
Tereza Drtinová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová