Projekt portfolia služeb zaměřený na tržní segment rodiny s dětmi v Lázně Luhačovice, a.s. – Darina Jelínková
Darina Jelínková
Diplomová práce
Projekt portfolia služeb zaměřený na tržní segment rodiny s dětmi v Lázně Luhačovice, a.s.
The Project of the Services Portfolio Focused on the Market Segment of Families with Children in Lázně Luhačovice, a.s.
Anotace:
Diplomová práce prezentuje projekt portfolia služeb nového hotelového komplexu určeného pro tržní segment rodiny s dětmi v Lázních Luhačovice, a.s. Teoretická část shrnuje poznatky získané studiem odborné literatury zabývající se cestovním ruchem, specifiky hotelu pro rodiny s dětmi, marketingovým mixem v cestovním ruchu a analytickými metodami použitými v práci. Analytická část je zaměřená na analýzu …víceAbstract:
The diploma thesis presents the project of the services portfolio of a new hotel complex in Lázně Luhacovice, a.s. which will be intended for market segment of families with children. The theoretical section of the thesis summarizes knowledge obtained from a scientific literature focusing on tourism, specifics of the hotel for families with children, marketing mix in tourism and analytical methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELÍNKOVÁ, Darina. \textit{Projekt portfolia služeb zaměřený na tržní segment rodiny s dětmi v Lázně Luhačovice, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/9fel9n/.
Jak správně citovat práci
Jelínková, Darina. Projekt portfolia služeb zaměřený na tržní segment rodiny s dětmi v Lázně Luhačovice, a.s.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová