Analýza a návrh komunikace projektu Study in Prague – Markéta Lipavská
Markéta Lipavská
Diplomová práce
Analýza a návrh komunikace projektu Study in Prague
Communication analysis and proposal of the Study in Prague project
Anotace:
Diplomová práce s názvem Analýza a návrh komunikace projektu Study in Prague se zaměřuje na problematiku komunikace k zahraničním studentům. Study in Prague je projekt pěti pražských veřejných vysokých škol, jejichž společným cílem je zvýšení počtu zahraničních studentů ve svých cizojazyčných programech právě pomocí společné marketingové komunikace. Cílem práce, který navazuje na snahu tohoto projektu …víceAbstract:
The Master´s Thesis Communication analysis and proposal of the Study in Prague project is focused on the issue of communication to international students. Study in Prague is a project of five Prague public universities, whose common goal is to increase the number of international students in their foreign language programs through joint marketing communications. The goal of this thesis follows the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71149
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Zuzana Coňková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71149
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo