Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta – Bc. Květa Pamánková
Bc. Květa Pamánková
Diplomová práce
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
Sales promotion and loyalty programs for analysis of companies DM and Teta
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostních programů dvou společností působících ve stejném odvětví podnikání – prodeji drogerie a kosmetiky. Teoretická část práce pojednává o současných pohledech na marketingovou komunikaci, podporu prodeje a samotnou analýzu věrnostních programů. Praktická část obsahuje v úvodu představení obou společností. Zpracovává výsledky dotazníkového šetření, sumarizuje …víceAbstract:
The thesis analyses loyalty programmes of two companies working in the same business branches - drug and cosmetics sales. The teoretical part of the work discusses the actual attitudes towards marketing communication, sales support and analysis of the loyalty programmes on its own. The practical part contains the introduction of both companies. It processes the results of questionnaire's survey and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x72bl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Helena Ulrychová -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová