Bc. Květa Pamánková

Master's thesis

Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta

Sales promotion and loyalty programs for analysis of companies DM and Teta
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostních programů dvou společností působících ve stejném odvětví podnikání – prodeji drogerie a kosmetiky. Teoretická část práce pojednává o současných pohledech na marketingovou komunikaci, podporu prodeje a samotnou analýzu věrnostních programů. Praktická část obsahuje v úvodu představení obou společností. Zpracovává výsledky dotazníkového šetření, sumarizuje …more
Abstract:
The thesis analyses loyalty programmes of two companies working in the same business branches - drug and cosmetics sales. The teoretical part of the work discusses the actual attitudes towards marketing communication, sales support and analysis of the loyalty programmes on its own. The practical part contains the introduction of both companies. It processes the results of questionnaire's survey and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní