Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB – Martin Jenšík
Martin Jenšík
Bachelor's thesis
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
Utilization of Unica Campaign tool for direct marketing at ČSOB
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá přímou marketingovou komunikací ve společnosti ČSOB, a.s. s využitím nástroje pro přímý marketing Unica Campaign od společnosti IBM. Tímto marketingovým nástrojem se ještě žádná akademická práce nezabývala. Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit úvod do této oblasti. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pojmy spojené s přímým marketingem, se společností …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on direct marketing communications at ČSOB company with using of the tool for direct marketing Unica Campaign by IBM company. This marketing tool has never been described in any academic thesis. The main objective of this thesis is to create an introduction to this area. The theoretical part introduces the readers to the basic terms associated with direct marketing, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41853
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Lucie Šperková
- Reader: Miloš Maryška
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41853
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY
Stanislava Marková -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer