Martin Jenšík

Bachelor's thesis

Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB

Utilization of Unica Campaign tool for direct marketing at ČSOB
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá přímou marketingovou komunikací ve společnosti ČSOB, a.s. s využitím nástroje pro přímý marketing Unica Campaign od společnosti IBM. Tímto marketingovým nástrojem se ještě žádná akademická práce nezabývala. Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit úvod do této oblasti. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pojmy spojené s přímým marketingem, se společností …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on direct marketing communications at ČSOB company with using of the tool for direct marketing Unica Campaign by IBM company. This marketing tool has never been described in any academic thesis. The main objective of this thesis is to create an introduction to this area. The theoretical part introduces the readers to the basic terms associated with direct marketing, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: Lucie Šperková
  • Reader: Miloš Maryška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41853