Bc. Markéta Sekavová

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu obchodního podniku

The suggestion of marketing mix of business company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je „návrh marketingového mixu obchodního podniku“. Cílem je provést analýzu nástrojů marketingového mixu – produkt, cena, distribuce a komunikace ve společnosti Moravia Lacto a. s., poté vyhodnotit výsledky a navrhnout příslušná opatření. Práce se dělí na dvě části, teoreticko-metodologickou a aplikační. První část definuje pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu …více
Abstract:
The subjekt of this bachelor thesis is „the draft of marketing mix fort business organisation“. The main aim is to analyse the marketing mix (product, price, distribution and communication) in the company Moravia Lacto a. s., evaluace the results and suggest relevant measures. This bachelor thesis is divided into two parts – theoretical and practical. Theoretical part defines the key concepts of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích