Vermittlung von Lernstrategien in ausgewählten DaF-Lehrwerken – Mgr. et Mgr. Mirka Pospíšilová
Mgr. et Mgr. Mirka Pospíšilová
Bakalářská práce
Vermittlung von Lernstrategien in ausgewählten DaF-Lehrwerken
Mediation of Learning Strategies in selected DaF textbooks
Abstract:
The bachelor's thesis introduces foreign language learning strategies and their grasp in the didactic conception. It examines how affective and social learning strategies are represented in tasks and exercises contained in the given textbooks. In the theoretical part describes a concept of foreign language learning strategies which was divided from the results of a specialized content analysis of specific …víceAbstract:
Bakalářská práce představuje strategie učení se cizímu jazyku a jejich uchopení v didaktické koncepci. Zjišťuje, jaké je zastoupení afektivních a sociálních strategií učení v úlohách a cvičeních obsažených v daných učebnicích. V teoretické části popisuje koncept učebních strategií při učení se cizího jazyka a v empirické části jsou představeny výsledky výzkumného šetření, které bylo provedeno prostřednictvím …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bawen/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The development of the standardisation agreement /STANAG/ 6001 utilized for testing the level of knowledge of foreign languages in the armed forces of the NATO countries, specifically the Czech armed forces and the armed forces of the United Kingdom.
Dana KOŠŤÁLOVÁ -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Hra jako základní činnost v rané výuce cizího jazyka - na příkladu učebního souboru pro němčinu jako cizí jazyk "Ene mene"
Miroslava PETŘÍKOVÁ -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Hana LISNEROVÁ -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ