Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína – Mgr. Ilona STEINEROVÁ
Mgr. Ilona STEINEROVÁ
Master's thesis
Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína
Position of image in corporate identity of organization - Municipal authority of Zlin
Abstract:
Práce je pohledem na corporate identity, která je východiskem pro pozitivní image. Definu-je jednotlivé součásti corporate identity jak v teoretické rovině, tak v praktické na příkla-du statutárního města Zlína. Ukazuje, jak pozitivní image organizace ovlivňují její zaměst-nanci, neboť úspěch organizací se odvíjí od spokojených zaměstnanců, kteří jsou jedním z důležitých referenčních zdrojů a ovlivňují …moreAbstract:
This work is focused on corporate identity that is one of the resources for positive image. It defines parts of corporate identity in theoretical bases and also practical example on Mu-nicipal Authority of Zlin. It snows how employees influence positive image of organiza-tion, because it is said, that satisfied employees means successful organization. Employees are one of very important sources of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10632
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEINEROVÁ, Ilona. \textit{Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/9isl3p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STEINEROVÁ, Ilona. Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Margarita Zidarova -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová