Implementace marketingové strategie do Lipa Tree Properties, LL – Jonathan Tobias Williams
Jonathan Tobias Williams
Bakalářská práce
Implementace marketingové strategie do Lipa Tree Properties, LL
Implementation of marketing strategy for Lipa Tree Properties
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá implementací online marketingové strategie pro společnost Lipa Tree Properties. Cílem práce je vytvořit cílovou skupinu, na kterou se následně cílí pomocí marketingu ve vyhledávačích a marketingu na sociálních sítích. Cílem je také zvýšit povědomí o Lipa Tree Properties, získat více sledujících na sociálních sítích a zvýšit návštěvnost webových stránek. Na základě analýzy …víceAbstract:
The bachelor’s thesis is about implementing an online marketing strategy for the company Lipa Tree Properties. The aim of this thesis is to create a target group of customers that will be targeted using search engine marketing and social media marketing. The aim is also to increase the awareness of Lipa Tree Properties, receive more followers on social media and increase website traffic. Two target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89947
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Markéta Procházková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89947
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula