Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství – Bc. Markéta ČEPILOVÁ
Bc. Markéta ČEPILOVÁ
Master's thesis
Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství
Project introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery
Abstract:
The goal of the master theses have been introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery, which is concerned with production, sale and distribution of bottled wines. In the first part of the work, which is called theoretical part, where was elaborated literary observation from Internet marketing area, whereupon the company can increase satisfac-tion of current customer and bring new customers …moreAbstract:
Cílem této diplomové práce bylo zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství, která se zabývá výrobou, prodejem a distribucí lahvových vín. V úvodní části práce, která je nazývána teoretickou částí byly zpracovány literární poznatky z oblasti internetového marketingu, díky němuž může firma zvýšit spokojenost stávajících zákazníků a získat nové zákazníky. V druhé části práce byla provedena …more
Language used: Italian
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
5856
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČEPILOVÁ, Markéta. \textit{Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/9jk3ys/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČEPILOVÁ, Markéta. Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronický marketing jako nástroj internetové nákupní galerie
Jan Hnyk -
Internetový marketing elektronického obchodu
Lucie Balharová -
Internetový marketing elektronického obchodu
Iva Steklá -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová